Tuesday, October 21, 2008

Package from K2!

As I already mentioned, I fucking love getting stuff from my sponsors (I guess it's not that hard to understand why). It feels like Christmas every time that delivery guy shows up on my front door. It's always the same guy by the way, I wonder if he's trying to figure out what I'm up to since I keep getting these weirdly shaped boxes.
After my last "box post" post, my Team Manager at K2 said "Just wait until you get your next one from K2", and here it is! An all-time high, best package EVER! (if you wanna learn more about EVER, check out k2's catalog, best catalog EVER!)

I am a sucker for stuff like this.

Ohhhhh, big! That's my "I have no idea what this is" - pose. Quite similar to my french impersonation pose.

Flat like Holland!

And this what that magical box of mysteries was filled up with.

Measure your stands son, uhhh!

Flip flops made of harsh mellow! Mmmm, cushiony. K2 puts that stuff into bindings to make them cushiony like these flip flops.

Ice scrapes, because global warming has officially been canceled, we'll need them. I had to scrape my car for ice last week, these would have been handy then.
Ah... Ice scraper-mustache, clever.

Air fresheners, makes your car smell like rockers... they are Jack Daniels scented!

Foam hand with horns! Guitar for extra rocker points.

A beer cozy. Didn't have a beer to put in it though.

Posters!

When in doubt throw out the horns! That's the pirate tour tee on the left by the way.

The grand finale, a life size poster of myself, haha!

8 comments:

Anonymous said...

mulig å få en sånn frekk helfigur afv deg dan?
du kan stå på platået på minien min og pose!

- Tore N. said...

du er sprø! eg lo godt når eg såg alle de rare greiene du hadde fått.

Danny Larsen said...

what?! har du mini? Leif juster i en mini?
Ja, jeg er veldig glad i å få rare ting.

Anonymous said...

ooooooooohhhh!
touchy?
tenkte den hadde passa bra inn der.
Bedre det enn at du har den på soverommet ditt. det blir litt småkinky dan

Danny Larsen said...

Den står faktisk på soverommet mitt. Jeg tenkte jeg skulle se om jeg ble redd når jeg våkna og så at det sto en mann og stirra på meg når jeg våkna.. ble ikke redd, var bare veldig ukomfortabelt.

- Tore N. said...

Ukomfortabelt..hhmmm.. Tror du må vente til en gang du har vært på fylla og våkner, da tror eg du ville fått nerver av å se konturene av en mann stående på rommet ditt. Tror eg ville fått det vertfall.

Danny Larsen said...

ah! mini rampen! jeg trodde du mente en mini cooper. men mini rampen din har jeg planer om å besøke selv. Postern er ganske dårlig på skate da den er lagd av papp.

Anonymous said...

mini cooper!
ka faen trur du æ driv me.